نماینده مردم اردکان در جمع مسئولان اردکان؛

تلاش در جهت تحقق شعار سالجاری بستر مناسبی برای تعالی ایران اسلامی و اسباب رضایتمندی مردم را فراهم می سازد

یزدفردا "نماینده مردم اردکان گفت: تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به نام "سال همت مضاعف و کار مضاعف" نشان از عزم و علاقه ایشان به ترقی بیش از پیش ایران اسلامی و تسریع در روند توسعه و پیشرفت کشور دارد.
محمدرضا تابش در جمع مسئولان شهرستان اردکان که برای تبریک سال جدید در دفتر وی حضور داشتند با بیان این مطلب افزود:انتظار این است که مسئولان نیز با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت و همیت بیشتر در جهت تحقق این شعار برنامه ریزی و راهکارها و تمهیدات لازم را فراهم نمایند تا زمینه توسعه بیش از پیش ایران اسلامی مهیا گردد و رضایتمندی مردم و رفع کدورتها در بخشهایی که خصوصاً بعد از دوران انتخابات اخیر پیش آمد جلب شود.
دبیرکل فراکسیون خط امام (ره) مجلس تصریح کرد: ماهیت ضد استکباری ایران اسلامی باعث شده تا بدخواهان و دشمنان این سرزمین از هر فرصتی برای ایجاد مشکل و در تنگنا قرار دادن ما استفاده کنند و طرح شعارهایی از جمله دموکراسی و حقوق بشر که از ضروریات و لوازم حکمرانی خوب در دوران معاصر است از طرف آنها بعنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن ملتها و استیلا بر منابع ما و کشورهای منطقه است ،کما اینکه آنان به دفعات ثابت کردند که هیچ تعهدی به این شعارها ندارند.
محمدرضا تابش افزود:آنچه که می تواند آنها را امیدوار کند نارضایتی مردم و گسست بین حاکمیت و مردم است .حوادث ایجاد شده پس از انتخابات و عوارض برخی تصمیمات نسنجیده نوعی دلگیری در بین مردم را فراهم نموده که امید است در سال جاری با تصحیح اشتباهات گذشته و خدمت صادقانه و بی منت به مردم در سایه اتحاد و همدلی ضمن جلب رضایت مردم ، دسیسه های دشمنان ایران را نقش بر آب سازد.
نماینده مردم اردکان در خانه ملت در بخش دیگری از سخنانش اقدامات و رایزنیهای متعدد صورت گرفته در سطح کشور برای پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهرستان اردکان را در رشد شتابان شهرستان مهم دانست و با اشاره به پروژه های بزرگ ایجاد شده و در حال شکل گیری در سطح شهرستان همچون راه اندازی کارخانه های مهم صنعتی و فولادی در سالجاری،پروژه زیرگذر اردکان،کمربند حلقوی،آغاز مطالعات آب و برقرسانی به منطقه خرانق ، ارتقاء سطح آموزش عالی و ایجاد دانشکده ها و رشته های متنوع و . . . . را نوید دهنده پیشرفت روز افزون اردکان دانست که نشانه های آن هر روز در سطح شهرستان بیشتر ظهور می یابد و افزود: این اقدامات در سایه تعامل مثبت و سازنده با مسئولان کشور و استان و وحدت و همدلی مسئولان شهرستان به دست آمده است. وی گفت: از همه مسئولان شهرستان نیز می خواهم با کار و تلاش مضاعف در سایه وفاق و یکدلی از فرصتها و پتانسیلهای موجود به نحو مطلوب بهره گیرند و خدمات مطلوب تری به مردم ارائه دهند.تابش همچنین به این موضوع که رابطه بین شهر اردکان با روستاها و بخشهای تابعه آن رابطه پدر و فرزندی است به تشریح برخی اقدامات جهت رفاه حال مردم این بخشها پرداخت و از مسئولان خواست تا توجه کافی به این موضوع داشته باشند.
نماینده مردم اردکان با اشاره به برخی مسائل روز شهرستان از جمله حوزه انتخابیه و محدوده بر تلاش با تدبیر برای حل این موضوعات تاکید و پیشنهاد کرد جهت استفاده از نظرات افراد صاحب نظر و مردم در مسائل شهرستان ،کمیته ای عالی با حضور آنان تشکیل تا نظر مردم و صاحب نظران در تصمیم گیریهای مسئولان نمود بیشتری یابد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا